Blommor - Växter - Inredning - Krukor - Inspiration

Blommor-Växter-Inredning-Krukor-Inspiration

tisdag 26 juni 2012

Brudbukett

Hej
Här om helgen var det dax för Linda & Fredrik att gifta sig och jag gjorde lite blommor till deras fina bröllop.
Har fått några fina bilder av deras fotograf Magnus www.fotografmagnus.com Tusen tack för bilderna. Det är sådan skillnad när man får buketten fotograferad av en fotograf, än när jag står där och blåser bort lite jord så det inte ska komma med på bild.

Kunde inte vilja vilken jag tycker är bäst så jag bjuder på några:)


Jag fick förtroendet att göra vad jag ville. Så jag utgick från Lindas personlighet och stil färgmässigt... tycker att denna buketten passade henne jättebra. Nu ser ni tyvärr inte hur Linda ser ut men den satt som pricken över i:t :)
Jag använde mig av kvistros lavendelfärg, rosa ros, mörk lila/cerise nejlika, lila hortensia, astrantia, pion, limonium och muhlenbäckia.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Vilken helt sagolik bukett!

    Mycket inspirerande.

    Tack för titten. ha en fin kväll
    Sanna

    SvaraRadera