Blommor - Växter - Inredning - Krukor - Inspiration

Blommor-Växter-Inredning-Krukor-Inspiration

torsdag 19 juli 2012

Målar dörr

I förmiddags var jag iväg och inhandlade ytterligare en dörr, kan inte ha för många:) Denna har jag nu kört målartvätt på och lagt första lagret med färg SVART!
Ja nu kör vi på svart....
Jag håller på att göra om lite i nedre delen av butiken. Tycker inte alls om hur det ser ut idag, får typ klåda bara jag tänker på det. Så nu när jag ska ha semester (en vecka och start på måndag efter att jag kört begravning) och säljer ut alla växter samt planteringar för 50% (gäller bara i morgon med) så passar jag på att plocka undan och börja fixa och trixa med det nya....det är så kul:)
I morgon har jag brudbukett igen att göra och se till att bli av med det sista i växtväg sedan hoppas jag kunna slänga på ett lager färg till. Sedan ska det slitas bort igen. Jag vill ha en gammal yta på dörren så sandpappret åker fram så fort färgen är torr:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar