Blommor - Växter - Inredning - Krukor - Inspiration

Blommor-Växter-Inredning-Krukor-Inspiration

torsdag 19 april 2012

Ibland är det tungt...

Att vara florist. Jag älskar detta yrke och vad det innebär med städning, städning, vattning och så lite pill med blommor;)
Begravning är ett "roligt" binderi om man får uttrycka sig så?! Men ibland blir det tungt att göra...
Oftast går det på rutin hur ofattbart det än låter men för oss i yrket är det ju något vi gör varje vecka.
Men ibland blir det så verkligt, man känner lite extra... Detta underbara hjärta är till en ung mamma, hon skulle vara 32år gammal. Mitt i livet med barn, man och allt som där hör till... Så händer det som INTE får hända. Cancer;(
Hur går livet vidare för de som är kvar? Bara tanken på att jag eller att min man skulle lämna oss här och nu känns så overkligt. Man får aldrig glömma hur snabbt livet kan vara över, så lev varje dag till fullo.
Nu ska jag krama om min man lite extra och tala om att jag älskar honom! Det tycker jag ni ska göra ni oxå.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar