Blommor - Växter - Inredning - Krukor - Inspiration

Blommor-Växter-Inredning-Krukor-Inspiration

söndag 19 februari 2012

Helt slut!

Idag har vi varit i butiken heela dageeen! Efter ca tre timmar kom mamma och Lennart förbi och hälsade på, då tog de med sig Leo hem till sig;) sååå snällt. Det är guld värt! En kompis hjälpte till idag med att skruva upp hyllor, pappershållare, lampor mm. Nu känner man att man är på banan igen! I morgon jobbar jag i Båstad så då blir det inte något gjort från min sida. Har bara massa telefonsamtal och mailandes att göra! Måste fixa sopkärl, dekal på fönstret med min logga. Har oxå förstått att man var tvungen att ansöka om bygglov för att få hänga upp skylten, så den kommer nog inte komma upp innan öppning;( nu ska jag sova så jag orkar hämta tulpaner i morgon innan jobbet! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar